Sustav za upravljanje cjelokupnim korisničkim iskustvom
Za koga je Odoo CRM?
Odoo CRM je prvenstveno namijenjen malim i srednjim poduzećima u privatnom sektoru.
Zašto Odoo CRM?
Odoo CRM kupca stavlja na središnje mjesto poslovanja. Omogućeno je upravljanje prodajnim potencijalima, olakšano zatvaranje prodajnih prilika i precizna analitika u svrhu prodajnih predikcija i ostvarenje ciljeva prodaje.
Precizna analitika
- Omogućeno korištenje analitike za poduzimanje akcijskih koraka i donošenje boljih odluka
- Dizajn prilagođenih kontrolnih ploča za uvid u cjelokupnu sliku poslovanja i odnosa s kupcem
- Kreiranje jednostavnih izvješća u realnom vremenu koje svatko razumije i može dijeliti unutar organizacije
Napravite više u manje vremena
- Zakazivanje prodajnih aktivnosti na temelju poziva, održanih sastanaka, poslanih e-mail poruka, ponuda. Dostupne su sve informacije na jednom mjestu za pojedine prilike. Klikovi s web stranice, zaprimljene e-mail poruke i slično.
Pregled u realnom vremenu
- Evaluacija prodajnih rezultata i uvid u sljedeće planirane prodajne aktivnosti. Uvid u realizaciju pojedinih prodajnih timova i ostvarenje prodajnih ciljeva.
Olakšana komunikacija
- Upravljanje kontaktima kupaca i komunikacija putem chata. Uvid u prodajne zapise, poslane ponude i slično. Dijeljenje ideja i dokumenata u realnom vremenu. Dijeljenje iskustava i propuštenih informacija za vrijeme odsutnosti s prodavačima.
Koristi za menadžere
- Transparentnost i olakšano praćenje prodajnih rezultata
- Povećanje vrijednosti baze kupaca
- Optimizacija prodajne organizacije i resursa
- Fleksibilnost sustava i prilagodba prema internim KPI-jevima
- Povećanje učinkovitosti i uspješnosti cjelokupnog prodajnog procesa kroz standardizirane prodajne aktivnosti u određenim fazama prodaje
- Jednostavno korištenje
- Izvješćivanje i uvid u rezultate u realnom vremenu