Sustav za upravljanje cjelokupnim korisničkim iskustvom
Za koga je CESS?
Za sve organizacije usmjerene na korisničko iskustvo, neovisno o vrsti djelatnosti kojom se bave.
Zašto CESS?
Upravljanje i praćenje ukupnim korisničkim iskustvom kreira najvažnije vrijednosti u digitalnoj transformaciji organizacije i omogućava:
- Povećanje lojalnosti klijenata i kupaca
- Smanjenje odljeva klijenata i kupaca
- Smanjenje troškova optimizacijom procesa
- Povećanje vrijednosti klijentske i kupčeve baze
- Optimizaciju resursa
- Povećanje angažiranosti zadovoljstva zaposlenika
Funkcionalna arhitektura CESS sustava temeljena je na funkcijama koje omogućavaju praćenje kvalitete procesa iz perspektive klijenata i kupaca te mogućnost pravovremene reakcije kako bi se povećalo njihovo zadovoljstvo što dovodi do povećanja prihoda:
- CX Monitoring
- Customer Journey Mapping
- Dashboard
- CX Maturity
- Innovation Management
- Zaposlenici – Interne ankete
Koristi
CESS sustav omogućava:
- Stalno praćenje kvalitete mapiranih procesa kroz digitalizaciju Customer Journeyja
- Fleksibilnost sustava i prilagodbu prema internim KPI-jevima
- Prioritizaciju projekata i aktivnosti prema Customer Experience vrijednostima
- Integraciju s CRM sustavom i procesnim menadžmentom
- Upotrebu anketnog sustava za interna istraživanja zadovoljstva zaposlenika (Employee Experience)
- Poboljšanje procesa koje rezultira konkurentskom prednošću