Sustav planiranja i izvršavanja nabave SPIN
Za koga je SPIN?
Za obveznike primjene Zakona o javnoj nabavi i organizacije koje učinkovito upravljaju procesima nabave.
SPIN, Sustav planiranja i izvršavanja nabave omogućava:
- digitalizaciju poslovih procesa
- upravljanje financijskim tokovima od planiranja potreba do plaćanja računa
- integrirani pogled na cjelokupni proces trošenja proračunskih sredstava
- učinkovito i svrsishodno upravljanje proračunom i ostvarivanje ekonomskih i poslovnih učinaka
Web platforma koja osigurava učinkovito i transparentno upravljanje financijskim tokovima organizacija.
Primjer dobre prakse
Zašto SPIN?
Ne morate brinuti o usklađenosti sa zakonskom osnovom Republike Hrvatske ili smjernicama Europske unije, to je naš zadatak.
Koristi za menadžere
- Kontrola izvršenja planova
- Nadzor nad cjelokupnim ciklusom provođenja nabave
- Menadžersko i operativno izvješćivanje
- Ključni pokazatelji uspješnosti (KPI)
- Optimizacija procesa planiranja i nabave uslijed standardizacije
Koristi za referente
- Olakšana izrada plana nabave, rebalansa i prenamjena
- Standardizacija poslova nabave, dokumentacije i izvješćivanja – implementacija Zakona o javnoj nabavi
- Smanjene mogućnosti pogrešaka
- Jednostavno korištenje i brzo uključivanje korisnika
- Kontrola „potrošnje” plana, okvirnih sporazuma, ugovora
- Jednostavno i brzo pretraživanje
Upoznajte SPIN
Tko koristi SPIN?
Procese planiranja i upravljanja financijskim tokovima digitalizirali su naši korisnici