iDom Billing
Pametan sustav za masovno izdavanje računa i naplatu potraživanja

Za koga je iDom Billing?
iDom Billing namijenjen je gradovima, komunalnim tvrtkama, lokalnim samoupravama, privatnim, javnim i državnim tvrtkama, ministarstvima i svima koji mjesečno i/ili godišnje izdaju veliki broj računa za jednu ili više naknada, opomena ili ovrha. Sustav će jednako brzo odgovoriti na povećanje kompleksnosti obračuna, frekvenciju izmjena pravila obračuna, automatizirati naplatu potraživanja, smanjiti troškove naplate spornih potraživanja i povećati povjerenje obveznika i primatelja.
iDom Billing je sustav koji će:
-
- Smanjiti postotak nenaplaćenih potraživanja
- Smanjiti troškove izdavanja i otpreme računa
- Smanjiti troškove informatičke podrške
- Smanjiti troškove naplate spornih potraživanja
- Smanjenje broja vraćenih računa
- Povećati povjerenje između obveznika i primatelja
- Povećati prihode primatelja
- Povećati zadovoljstvo obveznika
iDom Billing radi umjesto vas i obveznika, daje cjelovitu i kvalitetnu uslugu korisniku – obvezniku, a primatelju osigurava prihod u skladu s prihvaćenim obvezama obveznika po ugovoru ili zakonu i uz minimalni trošak po izdanom računu.
iDom Billing je pametan sustav jer ima:
-
- Pametno upravljanje konfiguracijom naknada i računa
-
- Pametno upravljanje obračunom i otpremom
-
- Pametno upravljanje naplatom potraživanja i osiguranjem prihoda
-
- Pametno upravljanje odnosom s kupcima i obveznicima
-
- Pametno povezivanje s drugim sustavima
Upoznajte iDom Billing
Zašto izdvojiti billing iz ERP sustava?
Sve velike tvrtke u svijetu koje masovno izdaju račune su izdvojile billing iz sveobuhvatnog ERP sustava.
Temeljni razlozi ZAŠTO izdvojiti billing sustav iz ERP-a:
1. Unapređenje zadovoljstva, transparentnosti i odnosa s kupcima, obveznicima, građanima i tvrtkama – billing više nije samo izdavanje računa kupaca nego i CRM (Customer Relationship Management) za državnu, lokalnu i javnu upravu
2. Visoka cijena i kompleksnost nadogradnje ERP sustava SMART odlikama – Billing i integracija s ERP-om je puno jeftinija opcija i vremenski kraća
3. Smanjenje operativnih troškova izdavanja računa i naplate potraživanja – posebice za konzorcije i holdinge koji imaju jednog vlasnika ili osnivača (npr. Grad ili državna uprava), a više ERP sustava
4. Povećanje prihoda kroz naplatu spornih i nenaplaćenih potraživanja (do 20% izgubljenog prihoda)