Nastavi na glavni sadržaj stranice

Ekspertni sustav koji podržava rad inspekcije i napravljen je u skladu s direktivama Europske unije.

Za koga je e-Inspektor?

e-Inspektor namijenjen je inspekcijskim službama u tijelima državne uprave.

Primjer dobre prakse

Zašto e-Inspektor?

Sustav nadzire i poboljšava primjenu propisa i usklađuje djelovanje inspekcijskih službi što omogućava realizaciju temeljne svrhe rješenja: povećanje učinkovitosti i efektivnosti rada inspekcijskih službi.

Sustav u potpunosti podržava sve poslovne procese rada inspekcije: planiranje nadzora, upravljanje rizicima, vođenje registra objekata i subjekata nadzora, pripremu inspektora za nadzor, rad na terenu (sastavljanje zapisnika, donošenje rješenja, prekršajnih naloga). Nadalje, upravljanje dokumentima (DMS), popunjavanje i dijagnostiku pomoću checklista, automatsku vezu na pisarnicu, digitalnu arhivu, evidenciju dojave i praćenja izvršenja mjera, upravljačku konzolu (BAM), analizu podataka i izvješćivanje.

e-Inspektor ima uporište u pohranjivanju zakonskih regulativa, dijeljenju znanja među inspektorima, detektiranju najbolje inspekcijske prakse, standardizaciji inspekcijskih akata te olakšanog provođenja inspekcijskog nadzora putem tzv. checklista.

Koristi za državnu razinu

  • Korigiranje propisa (povratna veza)
  • Kvalitetnija priprema za upravno/gospodarsko/javno područje
  • Zadovoljstvo građana i gospodarstva

Koristi za institucije

  • Učinkovitost kroz standardizaciju
  • Organizacijsko pamćenje i učenje
  • Ubrzavanje procesa
  • Preventivna i korektivna funkcija države

Koristi za inspektore

  • Povećavanje urednosti i sustavnosti inspektora
  • Sustavno praćenje vlastite učinkovitosti
  • Potpora za vlastito organiziranje

Upoznajte e-Inspektor

Tko koristi e-Inspektor?

Proces potpore rada inspekcije digitalizirali su naši korisnici

Započnimo!

Kroz razgovor o vašim potrebama predložiti ćemo optimalno rješenje.