Ekspertni sustav koji podržava rad inspekcije i napravljen je u skladu s direktivama Europske unije.
Za koga je e-Inspektor?
e-Inspektor namijenjen je inspekcijskim službama u tijelima državne uprave.
Primjer dobre prakse
Zašto e-Inspektor?
Sustav nadzire i poboljšava primjenu propisa i usklađuje djelovanje inspekcijskih službi što omogućava realizaciju temeljne svrhe rješenja: povećanje učinkovitosti i efektivnosti rada inspekcijskih službi.
Sustav u potpunosti podržava sve poslovne procese rada inspekcije: planiranje nadzora, upravljanje rizicima, vođenje registra objekata i subjekata nadzora, pripremu inspektora za nadzor, rad na terenu (sastavljanje zapisnika, donošenje rješenja, prekršajnih naloga). Nadalje, upravljanje dokumentima (DMS), popunjavanje i dijagnostiku pomoću checklista, automatsku vezu na pisarnicu, digitalnu arhivu, evidenciju dojave i praćenja izvršenja mjera, upravljačku konzolu (BAM), analizu podataka i izvješćivanje.
e-Inspektor ima uporište u pohranjivanju zakonskih regulativa, dijeljenju znanja među inspektorima, detektiranju najbolje inspekcijske prakse, standardizaciji inspekcijskih akata te olakšanog provođenja inspekcijskog nadzora putem tzv. checklista.
Koristi za državnu razinu
- Korigiranje propisa (povratna veza)
- Kvalitetnija priprema za upravno/gospodarsko/javno područje
- Zadovoljstvo građana i gospodarstva
Koristi za institucije
- Učinkovitost kroz standardizaciju
- Organizacijsko pamćenje i učenje
- Ubrzavanje procesa
- Preventivna i korektivna funkcija države
Koristi za inspektore
- Povećavanje urednosti i sustavnosti inspektora
- Sustavno praćenje vlastite učinkovitosti
- Potpora za vlastito organiziranje
Upoznajte e-Inspektor
Tko koristi e-Inspektor?
Proces potpore rada inspekcije digitalizirali su naši korisnici