Nastavi na glavni sadržaj stranice

Partnerski program

Pozivamo tvrtke zainteresirane za implementaciju i održavanje InfoDomovih rješenja da pristupe certifikaciji.
Proširite portfelj i povećajte kvalitetu usluga koje nudite svojim klijentima povezivanjem s vodećom tvrtkom u pružanju usluga za strategijsko upravljanje, transformaciju poslovanja i integraciju IT rješenja temeljem upravljanja poslovnim procesima, upravljanja znanjem i upravljanja programima i projektima.

Vrijednosti i koristi

  • Certifikat za implementaciju i održavanje InfoDom-ovih proizvoda kod krajnjih korisnika.
  • Edukacija i certificiranje djelatnika za prodaju, implementaciju i održavanje InfoDom-ovih proizvoda.
  • Pristup edukacijskim materijalima, materijalima za implementaciju i help-desk podršci.
  • Pravo na korištenje InfoDom-ovih marketinških i prodajnih materijala.
  • Mogućnost sudjelovanja u ciklusu razvoja i testiranja InfoDom-ovih proizvoda.
  • Objava podataka o tvrtki na Web stranici i u marketinškim materijalima InfoDoma.

Uvjeti za stjecanje partnerskog statusa

Za ulazak u “Osnovni partnerski program” tvrtka mora zadovoljavati najmanje dva od sljedećih uvjeta:

  • Barem dvije osobe s InfoDom-ovim certifikatima za implementaciju InfoDom-ovih proizvoda.
  • Status partnera kod bar jednog od InfoDom-ovih strateških partnera.
  • Bar dvije uspješne reference u zadnje tri godine u implementaciji IT sustava u područjima koja podržava InfoDom.

Za ulazak u “Napredni partnerski program” tvrtka mora zadovoljavati najmanje dva od sljedećih uvjeta:

  • Barem dvije osobe s InfoDom-ovim certifikatima za održavanje InfoDom-ovih proizvoda.
  • Barem jednu osobu s DBA certifikatom InfoDom-ovih strateških partnera.
  • Barem jednu certificiranu osobu za upravljanje aplikacijskim serverima (Oracle, Microsoft, IBM).
  • Bar dvije uspješne reference u zadnje tri godine u održavanju IT sustava u područjima koja podržava InfoDom.
  • PMP projektne managere.
  • BPM kapacitet i adekvatnu certifikaciju.
  • ISMS stručnost (lead auditore ISO 27001 ili slično). 

Pristupanje u partnerski program

Za pristup u partnerski program tvrtka treba dokazati da zadovoljava tražene uvjete i potpisati ugovor o povjerljivosti (NDA). Ukoliko ste zainteresirani za program, pošaljite nam e-mail na adresu partneri@infodom.hr.

Pomorske aplikacije

Način stjecanja certifikata za daljnji razvoj i nadogradnju aplikacija iz područja pomorskog prometa

Za stjecanje certifikata za daljnji razvoj i nadogradnju određene aplikacije iz područja pomorskog prometa: „Upisnik brodova, Tehnički pregledi i baždarenje, Stavljanje na tržište rekreacijskih plovila, eNautika, Evidencija dolaska i boravka stranih jahti i brodica, Nadzor charter djelatnosti, Evidencija prelaska državne granice, Sustav za naplatu naknada utvrđenih pomorskim propisima (eBilling), Pomorske nezgode, Dnevnik prijema informacija (izvanredni događaji), Ekspertni sustav pomorskih ispita i Upisnik koncesija na pomorskom dobru“, potrebno je uspješno završiti tečaj za pojedinu aplikaciju koji organizira InfoDom d.o.o. Zagreb.

Tečajevi se održavaju u prostorijama InfoDom d.o.o. Zagreb, Andrije Žaje 61/1 u Zagrebu u trajanju od 8 dana po 3 sata (ukupno 24 sata). Uspješnim završetkom tečaja stječete certifikat za određenu aplikaciju. Uspješnim polaganjem svih navedenih tečajeva moguće je dobiti svih šest (6) certifikata.

Tečaj se održava po upitu polaznika kada se za tečaj prijavi najmanje pet (5) polaznika, a organizirat će se u osam (8) uzastopnih radnih dana od dogovorenog početka tečaja u popodnevnim/večernjim satima (17:00 – 20:00 sati).

Cijena jednog tečaja je 1311 EUR po polazniku i uključuje pohađanje tečaja, polaganje ispita i izdavanje certifikata.

Prijava polaznika za tečaj obavlja se slanjem prijave na e-mail adresu: prodaja@infodom.hr, nakon čega će kandidatima e-mailom biti dostavljene potrebne informacije.