Kvaliteta
Kontinuirano promoviramo važnost kvalitete u razvoju gospodarstva i društva u cjelini. Temeljimo ih na prihvaćanju međunarodno priznatih i prepoznatih sustava za upravljanje kvalitetom iz ključnih područja našeg djelovanja čime ostvarujemo:
- našu brigu o kvaliteti dostupnih proizvoda i usluga te zadovoljstvu korisnika,
- garanciju najviše razine sigurnosti pri isporuci aplikacijskih sustava putem interneta uz kontinuirano praćenje i unapređenje informacijske sigurnosti,
- kvalitetu procesa životnog vijeka proizvoda i usluga,
- učinkovito upravljanje IT uslugama, i
- usklađenost s najboljim svjetskim praksama.
ISO 9001:2015 Sustav za upravljanje kvalitetom – certificirani poslovni procesi: reinženjering poslovnih procesa, projektiranje informacijskih sustava, razvoj i održavanje programske opreme i upravljanje projektima.
ISO/IEC 27001:2013 Sustav za upravljanje informacijskom sigurnosti – jamstvo najviše razine sigurnosti.
ISO 20000:2018 Sustav upravljanja uslugama u informacijskim tehnologijama – pokriva ključne procese životnog ciklusa proizvoda i usluga: od planiranja i budžetiranja, nadzora nad proizvodnjom usluge, do informacijske sigurnosti, upravljanja dobavljačima, incidentima i procesom izmjena i isporuke postojećih i novih usluga te ispunjenja SLA uvjeta.
ISO 15489-1:2016 Records management certificirana platforma: eGOP 10.x – eGovernance and Operations Platform, GDPR@eGOP10.x i eServices@eGOP10.x.